وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 


نام یکی از این تازه وارد ها فرزاد حاتمی است؛ مهاجمی که پس از پیوستن به استقلال در نیم فصل عملکرد بسیار خوبی در تیم جدیدش داشت و خیلی‌ها دعوت از او به تیم ملی را پیش بینی هم می‌کردند.

حاتمی را این روزها یکی از پرانگیزه ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران می‌بینیم. کسی که دوست دارد جای دایی را در تیم ملی ایران پر کند.

سرانجام به آنچه می‌خواستی رسیدی و به تیم ملی دعوت شدی.
همیشه می‌گویند وقتی چیزی را به دست می‌آوری حفظ کردنش خیلی مهمتر است. اکنون به تیم ملی رسیدم، اما اینکه بتوانم خودم را در این جایگاه حفظ کنم خیلی مهم است. وقتی فهرست تیم ملی را دیدم متوجه شدم بازیکنان بزرگی در این فهرست هستند که هریک می‌توانند در تیم ملی فیکس بازی کنند، اما من نیامدم که در تیم ملی نیمکت نشین باشم، بلکه دنبال رسیدن به ترکیب اصلی هستم.

در پست تو قوچان نژاد، خلعتبری، رضایی و حتی شجاعی هم حضور دارند. اما به نظر می‌رسد سبک بازی تو با دیگران تفاوت دارد و شاید جایگاه ثابتی در افکار کی روش داشته باشی.
هیچ کس هنوز نمی‌داند در ترکیب اصلی هست یا نه. در خط حمله تیم ملی ترافیک زیادی وجود دارد. همان طور که می‌بینید بازیکنان بسیار خوبی به تیم ملی دعوت شده‌اند و رقابت سخت است. اما شاید همین که می‌گویید درست باشد. سبک بازی من با همه فرق می‌کند. فوتبالی که من بازی می‌کنم بیشتر فیزیکی است.
بعضی ها تو را از این لحاظ شبیه علی دایی می‌دانند. او هم یک مهاجم فیزیکی بود که خوب سر می‌زد وخوب هم شوت می‌زد.
تصور می‌کنم اگر به یک سوم موفقیت های دایی هم برسم شاهکار کرده‌ام. دایی بازیکن بسیار بزرگی بود و زمانی برای خودش اسم و رسمی داشت. وقتی او در تیم ملی بود هیچ کس شانس بازی نداشت. انصافاً دایی با همه فرق می‌کرد و همین باعث شده من از او الگو برداری کنم.

از شیوه بازی دایی چه چیزهایی یاد گرفتی؟

خیلی چیزها. من یاد گرفته‌ام که باید در محوطه ۱۸ قدم حریف خوب جنگید و ضربات آخر را با دقت زد. علی دایی این طوری بود. برخلاف اینکه می‌گفتند فقط خوب سرمی زند واقعاً شوت‌هایش هم غیر قابل مهار بود. من بازی دایی را از نوجوانی خیلی دوست داشتم و سعی می‌کردم همیشه مثل او باشم. همان طور که گفتم دوست دارم به اندکی از موفقیت های دایی در تیم ملی برسم.

خیلی ها خواستند به اندکی از موفقیت های دایی برسند. مهاجمانی مانند فراز فاطمی، علی سامره و… اما هیچ کس نتوانست دایی باشد.

درست است. اما گمان می‌کنم اگر زحمت بکشم قطعا به آنچه می‌خواهم می‌رسم. باید صبور باشم و کم نیاورم. ما بچه‌های پایین شهر اصولاً این طوری هستیم. من سختی های زیادی کشیده‌ام و سعی می‌کنم تا رسیدن به خواسته‌ام تلاش کنم.
چهارشنبه تیم ملی با لبنان بازی می‌کند. از حریف چقدر شناخت دارید؟

فیلم بازی های شان را آنالیز کرده ایم. لبنان یک بار ما را در مسابقات مقدماتی غافلگیر کرد. اکنون وقت انتقام گرفتن از لبنان است. باید با تمام وجود بازی کنیم. البته تماشاگران هم باید به ما کمک کنند تا هر طور شده در این بازی به پیروزی برسیم. بازی مهمی است و می‌تواند مقدمه‌ای برای بردهای بعدی ما در مسابقات مقدماتی جام جهانی باشد.

با دعوت از تو شماری از مهاجمان سابق تیم ملی خط خوردند. انگار جای بعضی‌ها را تنگ کرده‌ای؟!

نه، این طوری نیست. هرکسی جای خودش به تیم ملی دعوت می‌شود. روزهای زیادی هم من پشت خط بودم وحالا نوبت دیگران است. من گمان می‌کنم هربازیکنی آماده باشد در فهرست تیم ملی جا می‌گیرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 1730
بازدید کل : 185991
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا